•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Science Investigation

Student Views about Learning, Motivation and Assessment

Azra Moeed
Livre broché | Anglais | Springerbriefs in Education
62,95 €
+ 125 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book reports the findings of an interpretive case study of the phenomenon of science investigation (science inquiry) from students' perspective. Data were collected from a class of twenty-four Year 11 students in a middle size, co-educational New Zealand school, through Science Laboratory Environment Inventory, student questionnaires, focus group interviews and classroom observations. The participants provided some insightful comments about their learning of science investigation. Illustrative examples highlight; what students found motivational and what demotivated them, what and how they learnt through carrying out science investigation, and how internal assessment influenced their motivation to learn and learning. The connectedness between the complexities of learning science investigation and how motivation, and assessment influenced these 15 year old students' learning is discussed.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
84
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789812873835
Date de parution :
04-02-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
145 g

Les avis