Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Seeking Integrity in Teacher Education

Transforming Student Teachers, Transforming My Self

Ann Katherine Schulte
139,95 €
+ 279 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this book, a teacher educator examines her practice as a way of learning about teaching as well as challenging teacher education. It is about how one teacher educator sought to transform the perspectives of her student teachers, in order to better prepare them to teach diverse populations of students, while challenging her own beliefs about how best to do that. The author seeks integrity in her practice, defined as her ability to enact what she teaches preservice teachers to do. In particular, this book is a self-study that contributes to understanding the broader question: How much can one affect and change the discourse within education when one also inhabits the characteristics that are privileged by the institution?

The teacher education literature supports the need to study this type of self-reflection. Other researchers have pointed out that the role of teacher educators' cultural identities in reforming education has been largely ignored in the literature. This book offers a unique perspective on the analogous relationship involved when a teacher educator teaches teachers how to examine the impact of their own identities on their teaching while examining that herself.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
136
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 7

Caractéristiques

EAN:
9781402093012
Date de parution :
07-11-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
390 g

Les avis