•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Service Management

Theory and Practice

John R Bryson, Jon Sundbo, Lars Fuglsang, Peter Daniels
Livre broché | Anglais
105,45 €
+ 210 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This textbook offers a fully integrated approach to the theory and practice of service management, exploring the operational dynamics, management issues and business models deployed by service firms. It builds on recent developments in service science as an interdisciplinary research area with emphasis on integration, adaptability, optimization, sustainability and rapid technological adoption.

The book explores seven fundamental processes that are key to successfully managing service businesses, helping students gain insights into:

  • how to manage service businesses, with coverage of both small firms and large transnationals
  • service business models, operations and productivity
  • managing service employees
  • how service firms engage in product and process innovation
  • marketing, customers and service experiences
  • internationalization of service businesses
  • the ongoing servitization of manufacturing

This unique textbook is an ideal resource for upper undergraduate and postgraduate students studying service businesses and practitioners.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
287
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030520595
Date de parution :
27-11-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
530 g

Les avis