•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Singapore

Identity, Brand, Power

Kenneth Paul Tan
24,45 €
+ 48 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Contemporary Singapore is simultaneously a small postcolonial multicultural nation state and a cosmopolitan global city. To manage fundamental contradictions, the state takes the lead in authoring the national narrative. This is partly an internal process of nation building, but it is also achieved through more commercially motivated and outward facing efforts at nation and city branding. Both sets of processes contribute to Singapore's capacity to influence foreign affairs, if only for national self-preservation. For a small state with resource limitations, this is mainly through the exercise of smart power, or the ability to strategically combine soft and hard power resources.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
75
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781108460460
Date de parution :
30-08-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
122 g

Les avis