Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Small Tourism Firms

Owners, Environment and Management Practices

Jovo Ateljevic
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Tourism industry in the last three decades has benefited directly from the new economic order that has emerged in post-industrial society in which tourist activity has become a privileged production space as it has turned into one of the sophisticated occupations of the service sector.The changing structure of tourism consumption is, amongst other forces, underpinned by particular social changes of consumers.This new opportunity is a new challenge for these businesses as the volatile and less predictable trading environment places for the owner's strategies for managing small operations. This book, based on an extensive empirical research offers a rare reference for understanding the position of small tourism firms' development, with an ultimate aim to advance theory relating to small tourism firms by the synthesis of concepts drawn from the amalgamation of current paradigms evident within the management, small firms, and tourism literature. In the book, the author argues that factors that contribute to small tourism business management practice and performance are rather complex and multi-dimensional in nature, and not solely limited to owner/manager managerial ability.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
408
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783838361116
Date de parution :
15-09-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
594 g

Les avis