•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Social and Self Processes Underlying Math and Science Achievement

Social and Self Processes Underlying Math and Science Achievement

New Directions for Child and Adolescent Development, Number 106

Cad, Bouchey, Winston
Livre broché | Anglais | New Directions for Child & Adolescent Development | n° 106
32,45 €
+ 64 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In general, America's students are not faring well in science and mathematics. The chapters in this volume employ novel conceptual and empirical approaches to investigate how social and individual factors interact to effect successful math and science achievement. Each of the chapters is solidly grounded in theory and provides new insight concerning the integration of student-level and contextual influences. Inclusion of youth from diverse socioeconomic and ethnic backgrounds is a salient feature of the volume.

This is the 106th volume of the Jossey-Bass quarterly report series New Directions for Child and Adolescent Development.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
84
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 106

Caractéristiques

EAN:
9780787979164
Date de parution :
06-01-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
147 mm x 221 mm
Poids :
136 g

Les avis