Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Leadership
  7. Social Interaction and Organisational Change, Aston Perspectives on Innovation Networks

Social Interaction and Organisational Change, Aston Perspectives on Innovation Networks

Oswald Jones, Steve Conway, Fred Steward
Livre relié | Anglais | Technology Management | n° 6
156,45 €
+ 312 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides a detailed, multi-disciplinary analysis of innovation networks in a variety of organisational settings. All the contributors are employed at Aston Business School, which is one of the UK's foremost institutions in terms of both teaching and research. The book illustrates the way in which innovation networks are formed and sustained in a variety of organisational settings: the public sector, public-private collaboration, national policy level, inter-organisational credit links, as well as the more traditional focus on manufacturing firms. The strength of the network approach is that it encourages detailed analyses of the dyadic links which must be mobilised in the innovation process. At the same time, networks provide a framework for exploring the multiple sources and pluralistic patterns of communication typical of innovatory activity. Therefore, in contrast to much of the innovation network research undertaken in recent years, the focus of this book is as much on notions of "network as method" as on "network as phenomenon".

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
392
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 6

Caractéristiques

EAN:
9781860942037
Date de parution :
10-04-01
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
153 mm x 220 mm
Poids :
639 g

Les avis