•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Livres pour enfants
  4. Social media management - Vast Boek

Social media management - Vast Boek

vanuit een commercieel perspectief

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Livre | Néerlandais
55,95 €
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

De opkomst van sociale media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op sociale media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te kunnen implementeren. Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties sociale media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via sociale media beïnvloeden? De student leert de rol van sociale media te analyseren in de verschillende fasen van de klantreis en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. De theorie wordt met vele actuele cases steeds helder vertaald naar de praktijk.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789001880040
Date de parution :
02-06-17
Format:
Livre
Format numérique:
Klassikaal gebruik
Poids :
660 g

Les avis