•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Media Marketing

A Strategic Approach

Melissa Barker, Donald I Barker, Nicholas F Bormann, Debra Zahay
Livre broché | Anglais
76,95 €
+ 153 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Prepare for a successful career in social media marketing or a related field with the unique emphasis found only in SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 2E. Each chapter in this popular book includes a section on creating a personal brand, which is useful to current or future professionals at any stage of career development. This edition emphasizes how to use social media techniques, detailed in the book, to develop and maintain a strong personal brand. Helpful discussions also address a full range of online and offline elements you can use to create a viable personal branding strategy. You learn how to use graphical concepts to structure and strategize within what is otherwise a chaotic social media milieu. This edition summarizes many of today�s best practices for marketing activities on social media platforms to assist you in functioning most effectively and dealing with the rapid change that is a hallmark of social media.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
400
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781305502758
Date de parution :
22-03-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
213 mm x 272 mm
Poids :
680 g

Les avis