Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Networks at Work

Livre broché | Anglais | SIOP Organizational Frontiers
97,95 €
+ 195 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social Networks at Work provides the latest thinking, from top-notch experts, on social networks as they apply to industrial and organizational (I/O) psychology. Each chapter provides an in-depth review along with discussions of future research and managerial implications of the social network perspective. Altogether, the volume illustrates the importance of adding a social capital perspective to the traditional human capital focus of I/O psychology.

The volume is organized into two groups of chapters: the first seven chapters focus on specific network concepts (such as centrality, affect, negative ties, multiplexity, cognition, and structural holes) applied across a variety of topics. The remaining eight chapters focus on common I/O topics (such as personality, creativity, turnover, careers, person-environment fit, employment, teams, and leadership) and examine each from a network perspective, applying a variety of network concepts to the topic.

This volume is suited for students and academics interested in applying a social network perspective to their work, as well as for practicing managers. Each topic area provides a useful review and guide for future research, as well as implications for managerial action.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
380
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138572638
Date de parution :
09-12-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
526 g

Les avis