Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Starting Your Career as a Social Media Manager

Mark Story
Livre broché | Anglais | Starting Your Career
27,95 €
+ 55 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This exciting career manual explores the fundamentals of the social media manager's profession and its endless possibilities. The explosion of social media sites like Facebook, Twitter, and LinkedIn has created a need for highly skilled practitioners--experts who not only are fluent in social media platforms but know how to use them strategically. Starting Your Career as a Social Media Manager is a must-have for anyone considering launching a career in this growing field, offering useful advice making yourself marketable to potential employers using social media tools, advancing your career, and identifying the "best fit" social media employers and positions for you. Social media specialists are employed by companies as diverse as boutique shops, government agencies, and large corporations, so it can be a challenge to find your niche and land the job you want.

This practical guide also offers tips for establishing an online presence, interviewing, and understanding different roles and responsibilities in the field. Additional topics include:

  • Making the choice to pursue a career in social media
  • Enhancing your skill set
  • Deciding on an area of specialization
  • Developing your personal brand
  • Making good job choices
  • Knowing what to expect when you get hired
  • Maintaining intellectual curiosity
  • Keeping an eye out for the next big thing
  • Identifying "the next step"
  • And more
Few paths offer more possibilities, freedom, and growth potential than a career in social media. If you like the sound of that, follow this guide!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
264
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781581159257
Date de parution :
01-09-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
408 g

Les avis