Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Sticky Customer Service

Stop Churning Customers and Start Growing Your Business

Peter Lyle DeHaan
Livre broché | Anglais | Sticky | n° 1
22,95 €
+ 45 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Do you lose customers about as fast as you gain them?


It doesn't have to be that way.


Customer service isn't a once-and-done effort. It takes ongoing work to truly meet your customers' expectations. In Sticky Customer Service, unearth practical, action-oriented insights to help you turn customer service from an embarrassing weakness into a business strength.


With over three decades of business and entrepreneurial experience, Peter Lyle DeHaan, PhD, offers his prescriptions to serve customers better and stop driving them away.


You'll discover:


  • The three key areas where customer service occurs and why they must work together.
  • How to avoid common errors that too many business's make.
  • Why delighting customers is not the best approach and sets up future failure.

Based on a lifetime of real-world examples, Sticky Customer Service reveals customer service gone wrong and customer service done well.

Customer service is not a set-it-and-forget-it initiative. Never lose sight of this. Sticky Customer Service will keep you moving forward and on track.

Uncover helpful customer service tips through this compelling read, encouraging you to do better and celebrating what you do best. Learn how to meet your customers' expectations every chance you get.

Get Sticky Customer Service and turn customer retention into a strength.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
204
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9781948082594
Date de parution :
17-06-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
127 mm x 203 mm
Poids :
204 g

Les avis