•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Brand Management

Alexander Chernev
Livre broché | Anglais
53,45 €
+ 106 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In Strategic Brand Management (2nd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of building enduring brands. This book presents a cohesive framework for brand management that delineates the unique role of brands as a means of creating market value. Topics covered include designing effective brand strategy and tactics, developing a brand value proposition, managing brand portfolios, cobranding, brand repositioning, brand extensions, brand valuation, and the legal aspects of protecting the brand. Clear, succinct, and practical, Strategic Brand Management is the definitive text on building strong brands.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
206
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781936572359
Date de parution :
15-10-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
191 mm x 235 mm
Poids :
362 g

Les avis