•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Management

Planning for Domestic & Global Competition

John Pearce, Richard Robinson
Livre relié | Anglais
222,45 €
+ 444 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Contemporary research in strategic management, with an emphasis on conceptual tools and skills created by scholars and practitioners in the field are evident throughout Strategic Management, 14e. The fourteenth edition of Strategic Management continues to increase the emphasis on planning for domestic and global competition in a global economy that is integral to strategic decision in even the smallest business or organisation on Main Street - in any town worldwide every day. It is specially designed to accommodate the needs of strategy students worldwide in our fast-changing twenty-first century.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
880
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780077862510
Date de parution :
06-03-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
206 mm x 254 mm
Poids :
1655 g

Les avis