•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Management in Tourism

Livre broché | Anglais | Tourism Texts
72,45 €
+ 144 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications.

Fully updated throughout, this new edition: covers forecasting, functional management, and strategic planning; includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity, and crisis management; and contains pedagogical features throughout such as learning objectives, questions, and case studies.

Now in its third edition and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
328
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781786390240
Date de parution :
28-02-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 244 mm
Poids :
1111 g

Les avis