Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Supply Management Revisited

Competing in an Era of Rapid Change and Disruption

Robert J Trent
Livre relié | Anglais
62,95 €
+ 125 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In his 2007 best-selling book, Strategic Supply Management, Robert Trent presented concepts, processes, tools, best practices, and a framework for creating a supply management organization that would provide a reliable source of supply and competitive advantage. This book introduces a new set of essential supply management concepts, strategies, and practices that are an integral part of surviving and thriving in this unprecedented era of rapid change and disruption.

Key Features:

  • Addresses the importance of developing well-crafted supply strategies and linking supply management success to corporate financial success
  • Explores the four areas that enable strategic supply management to become a reality in this new era: the shift from human resource management to talent management, evolving organizational designs, new directions in supply measurement, and the information-enabled supply organization
  • Explains how to gain a competitive advantage through true collaborative relationships and become the customer of choice to suppliers

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
328
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781604271508
Date de parution :
10-07-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
557 g

Les avis