•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Informatique
  5. Sciences informatiques
  6. Strategy, Adoption, and Competitive Advantage of Mobile Services in the Global Economy

Strategy, Adoption, and Competitive Advantage of Mobile Services in the Global Economy

Livre relié | Anglais | Advances in E-Business Research
241,95 €
+ 483 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As business paradigm shifts from a desktop-centric environment to a data-centric mobile environment, mobile services provide numerous new business opportunities, and in some cases, challenge some of the basic premises of existing business models. Strategy, Adoption, and Competitive Advantage of Mobile Services in the Global Economy seeks to foster a scientific understanding of mobile services, provide a timely publication of current research efforts, and forecast future trends in the mobile services industry. This book is an ideal resource for academics, researchers, government policymakers, as well as corporate managers looking to enhance their competitive edge in or understanding of mobile services.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
452
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781466619395
Date de parution :
31-07-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1329 g

Les avis