•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Student Motivation in English-Medium Instruction

Empirical Studies in a Japanese University

Naoko Kojima
67,95 €
+ 135 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explores Japanese students' learning experiences and challenges in English medium instruction (EMI) from motivational perspectives. Using self-determination theory (SDT) as the framework, the first part reveals a lack of the three psychological needs of SDT (autonomy, competence, relatedness) that cause loss of students' initial interest in learning English language and content. The author outlines pedagogical interventions that can be implemented in order to make the learning environment better. The second half of the book shows the effects these interventions had on the fulfillment of the three psychological needs, especially perceived relatedness and autonomy. In conclusion, the author focuses on the importance of listening to Japanese students' voices and building a community that can motivate students, thus maximizing the pedagogical effectiveness of EMI. This volume will be useful to anyone involved in motivation, language learning or EMI research, pedagogy or practice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
118
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367252854
Date de parution :
31-03-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
299 g

Les avis