Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences
  5. Médecine
  6. Soins infirmiers
  7. Study Guide for Understanding Medical-Surgical Nursing

Study Guide for Understanding Medical-Surgical Nursing

Paula D Hopper, Linda S Williams
Livre broché | Anglais
50,45 €
+ 100 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Also Available...

  • Understanding Medical-Surgical Nursing, 6th Edition
  • Davis's Nursing Skills Videos for LPN/LVN, 3rd Edition

A title in our new approach to LPN/LVN education.

LPN/LVN Connections responds to the pressures and challenges faced in nursing education with a new approach that highlights key themes across our core textbooks, maintains a consistent reading level, common terminology and lab values to improve student outcomes in class and prepare them for professional practice. Educators: Contact your F.A. Davis Consultant to learn more about LPN/LVN Connections.

Think. Learn. Do.

Here's the perfect companion to Understanding Medical-Surgical Nursing, 6th Edition. It offers the practice nursing students need to hone their critical-thinking and problem-solving skills, while mastering the principles, concepts, and procedures essential to success in the classroom and in practice.

The Study Guide corresponds to the text chapter by chapter, while reinforcing the text's emphasis on 'connections' each step of the way. Perforated pages make it easy for students to submit their assignments to their instructors for evaluation.

*Study Guide answers are available for Instructors only

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780803669000
Date de parution :
01-02-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 273 mm
Poids :
680 g

Les avis