•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Studying Mobile Media

Cultural Technologies, Mobile Communication, and the iPhone

Livre relié | Anglais | Routledge Research in Cultural and Media Studies | n° 39
222,95 €
+ 445 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The iPhone represents an important moment in both the short history of mobile media and the long history of cultural technologies. Like the Walkman of the 1980s, it marks a juncture in which notions about identity, individualism, lifestyle and sociality require rearticulation. this book explores not only the iPhone's particular characteristics, uses and "affects," but also how the "iPhone moment" functions as a barometer for broader patterns of change. In the iPhone moment, this study considers the convergent trajectories in the evolution of digital and mobile culture, and their implications for future scholarship. Through the lens of the iPhone-as a symbol, culture and a set of material practices around contemporary convergent mobile media-the essays collected here explore the most productive theoretical and methodological approaches for grasping media practice, consumer culture and networked communication in the twenty-first century.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 39

Caractéristiques

EAN:
9780415895347
Date de parution :
02-02-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 231 mm
Poids :
498 g

Les avis