Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Sustainable Development Research

Jenny Haberer
Livre broché | Allemand | Emerging megacities
19,95 €
+ 39 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The underlying purpose of this paper is to analyse determining factors of responsible environmental behaviour, which serves as a formative evaluation prior to implementation This comprises the objectives of discussing the project strategy and aims, as well as analysing the target audience s individual behaviour and conditioning factors deriving from the external situation that require consideration in the design of the project s implementation strategy. A further implication is to clarify how present theories help to understand factors inhibiting or enabling responsible environmental behaviour and to provide knowledge on communication campaigns and strategy design. The key ndings indicate that theory on individual behaviour change from psychology and social studies is vast, however strategy designers of environmental campaigns do notmake su cient use of it and often develop programmes based on simplistic knowledgeattitude-practice models. On the other hand, literature on external factors determining environmental behaviour is not as advanced, besides the fact that a change of situational terms and conditions is postulated to yield great results. In general, individual and contextual factors need to be addressed to bring about the desired behaviour change, which has been considered in the strategy design of the Solar powered Schools for Hyderabad project.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
100
Langue:
Allemand
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783867418256
Date de parution :
19-09-12
Format:
Livre broché
Dimensions :
176 mm x 250 mm
Poids :
224 g

Les avis