Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Tasty Studentenkookboek - Bijna volwassen EBOOK

75 favo recepten om mee op te scheppen

Tasty
Ebook | Néerlandais
9,99 €
+ 9 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Met het Studentenkookboek van Tasty sta je zo op eigen benen, óók in de keuken. Met 75 favo recepten om mee op te scheppen.

Het Tasty Studentenkookboek is het perfecte boek voor elke studentenkeuken en iedereen die voor het eerst op kamers gaat. Leer de basics met deze 75 vrolijke, snelle en makkelijke recepten, en ontdek handige kitchen skills zoals je vriezer bevoorraden, gezond en gevarieerd ontbijten en hoe je die favoriete recepten van thuis nu ook zelf kunt maken. Zelf koken? Zo gecheft, you can do this!

Tasty is hét online foodplatform. Het geheim achter dit succes? Een combi van eenvoud, makkelijk en snel, plus een grote dosis guilty pleasure. Eerder verschenen het Tasty Kookboek en Tasty Taart & Toetjes.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
190
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789021583990