Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching Children Who Are Hard to Reach

Relationship-Driven Classroom Practice

Michael J Marlowe, Torey Hayden
Livre broché | Anglais
60,95 €
+ 121 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Create lasting, positive change for our most troubled students!

How do you move beyond traditional classroom management to create a learning environment that engages our hardest-to-reach students--students who may be struggling due to emotional disturbances or disabilities or environmental circumstances? Michael Marlowe and Torey Hayden have the answer: through a relationship-driven classroom. With the help of their book, you will:

  • Gain a meaningful understanding of troubled students and how to reach and teach them effectively
  • Learn how to change inappropriate behavior rather than just control it
  • Become more reflective about teaching and learning with challenging children

Drawing on real-life stories, including some of those described in Torey Hayden′s bestselling books on working with troubled children, the authors shed new light on the challenges of working with hard-to-reach students and identify the key skills teachers need to build successful classroom relationships and facilitate learning for all.

"The authors have done a good job of putting ′method′ to relationship teaching and have the real-life background references to authenticate what is said."
--Sharon Jefferies, Teacher
Lakeville Elementary, Apopka, FL

"The case studies and research behind building relationships in classroom environments are major strengths, as is the myriad of methodology regarding discipline, identifying and managing troubled students, and how to decrease disruptions."
--Tara Howell, AP Science Teacher
University City High School, San Diego, CA

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781452244440
Date de parution :
23-10-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
362 g

Les avis