•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching Readers (Not Reading)

Moving Beyond Skills and Strategies to Reader-Focused Instruction

Peter Afflerbach
Livre broché | Anglais
48,95 €
+ 97 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Reading instruction is too often grounded in a narrowly defined "science of reading" that focuses exclusively on cognitive skills and strategies. Yet cognition is just one aspect of reading development. This book guides K-8 educators to understand and address other scientifically supported factors that influence each student's literacy learning, including metacognition, motivation and engagement, social-emotional learning, self-efficacy, and more. Peter Afflerbach uses classroom vignettes to illustrate the broad-based nature of student readers' growth, and provides concrete suggestions for instruction and assessment. The book's utility is enhanced by end-of-chapter review questions and activities and a reproducible tool, the Healthy Readers Profile, which can be downloaded and printed in a convenient 8 1/2" x 11" size.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
190
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781462548613
Date de parution :
14-01-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
294 g

Les avis