Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching Writing, Rhetoric, and Reason at the Globalizing University

Robert Samuels
Livre relié | Anglais | Routledge Research in Writing Studies
75,45 €
+ 150 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This timely intervention into composition studies presents a case for the need to teach all students a shared system of communication and logic based on the modern globalizing ideals of universality, neutrality, and empiricism.

Based on a series of close readings of contemporary writing by Stanley Fish, Asao Inoue, Doug Downs and Elizabeth Wardle, Richard Rorty, Slavoj Zizek, and Steven Pinker, this book critiques recent arguments that traditional approaches to teaching writing, grammar, and argumentation foster marginalization, oppression, and the restriction of student agency. Instead, it argues that the best way to educate and empower a diverse global student body is to promote a mode of academic discourse dedicated to the impartial judgment of empirical facts communicated in an open and clear manner. It provides a critical analysis of core topics in composition studies, including the teaching of grammar; notions of objectivity and neutrality; empiricism and pragmatism; identity politics; and postmodernism.

Aimed at graduate students and junior instructors in rhetoric and composition, as well as more seasoned scholars and program administrators, this polemical book provides an accessible staging of key debates that all writing instructors must grapple with.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
138
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367568856
Date de parution :
23-02-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
142 mm x 218 mm
Poids :
294 g

Les avis