•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teen Media

Hollywood and the Youth Market in the Digital Age

Valerie Wee
Livre broché | Anglais
59,45 €
+ 118 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Largely neglected by Hollywood in the early 1990s, the youth market began receiving increased attention from American media industries by the end of the twentieth century. This book focuses on the resurgence of the teen/youth market. It highlights Hollywood's attempts to exploit the millennial teen market across a range of media platforms and examines the impact of social, institutional, and technological changes (emergence of a teen demographic, increased media conglomeration, and the rise of digital technologies) on the aesthetics of contemporary teen-oriented entertainment texts.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
283
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780786442690
Date de parution :
08-02-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
385 g

Les avis