Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Televised Presidential Debates

Advocacy in Contemporary America

Susan A Hellweg, Michael William Pfau, Steven R Brydon
Livre relié | Anglais | Praeger Political Communication
161,45 €
+ 322 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Televised debates between the nominees of the two major parties have become standard fare in contemporary presidential election campaigns. The authors of this important volume maintain that television has altered the very nature of presidential debates profoundly, that the demands of television have dictated the structure and formats of contemporary debates, and that the visual content of presidential debates plays an important role in the way that candidates exercise influence in televised debates. This important work employs a television perspective in examining the sponsorship, formats, nature, and impacts of presidential debates, stressing the 1960, 1976, 1980, 1984, and 1988 debates. The authors assert that in order to understand contemporary political debates, one must understand how television communicates and exercises influence in this context.

Hellweg, Pfau, and Brydon integrate contemporary theory and research about the television medium and influence with extensive research on presidential debates. Specific topics include how presidential debates have evolved as a function of the participation of the broadcast industry, how debates are structured to fit the demands of the television medium, how candidates' verbal messages must be tailored to the medium, how candidates' visual messages are defined through the medium, and the persuasive effects of mediated debates. Televised Presidential Debates will be particularly useful to scholars and students of political communication, campaigns and elections, and mass media.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780275936211
Date de parution :
13-01-91
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
462 g

Les avis