•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Television and Its Audience

Patrick Barwise, Andrew Ehrenberg
Livre broché | Anglais | Sage Communications in Society | n° 3
83,95 €
+ 167 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book by two leading experts takes a fresh look at the nature of television, starting from an audience perspective. It draws on over twenty years of research about the audience in the United States and Britain and about the many ways in which television is funded and organized around the world.

The overall picture which emerges is of: a medium which is watched for several hours a day but usually at only a low level of involvement; an audience which views mainly for relaxation but which actively chooses favourite programmes; a flowering of new channels but with no fundamental change in what or how people watch; programmes costing millions to produce but only a few pennies to view; a wide range of programme types apparent

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
220
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 3

Caractéristiques

EAN:
9780803981553
Date de parution :
01-01-89
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
285 g

Les avis