•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Television and Its Viewers

Cultivation Theory and Research

James Shanahan, Jim Shanahan, Michael Morgan
Livre relié | Anglais
125,95 €
+ 251 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How does television influence people? "Cultivation" research examines the relationship between how much television people watch and what they believe: avid viewers' beliefs are very different from those of occasional viewers. James Shanahan and Michael Morgan, leading scholars in this field, explore the differences in viewers' beliefs on issues such as violence, sex roles and political attitudes. Their compelling account, the first book-length study of this important and controversial area, will be of interest to students and scholars in communication, sociology, political science and psychology.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
284
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780521582964
Date de parution :
09-09-99
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
585 g

Les avis