Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Television in Society

Arthur Asa Berger
288,45 €
+ 576 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Is television a cultural wasteland, or a medium that has brought people more great art, music, dance, and drama than any previous media? How do we study and interpret television? What are the effects of television on individuals and society, and how do we measure them? What is the role of television in our political and economic life? Television in Society explores these issues in considering how television both reflects and affects society.

The book is divided into two sections. The first focuses on programming and deals with commercials, ceremonial events, important series (such as "MASH" and "Lou Grant"), significant programs (a production of Brave New World on television), and the images of police on the medium. The second part of the book deals with important issues and topics related to the medium: the impact of television violence, values found on television, the impact of television on education, the significance of new technological developments, and the always thorny issue of freedom of the press. The articles are drawn together by a brilliant introductory essay by Arthur Asa Berger, who examines television as culture.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
290
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780887381096
Date de parution :
31-01-87
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
634 g

Les avis