•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Auto-Ethnographic Turn in Design

Louise Schouwenberg, Michael Kaethler
Livre broché | Anglais
27,90 €
+ 55 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

An intersectional approach to design that incorporates one's context and self

The "auto-ethnographic turn" in design is emerging from a growing recognition of design's capacity to make sense of one's world. This book's first section, Ideas and Dialogues, compiles reflections and conversations between theorists, educators and practitioners on conceptions of auto-ethnography and the self. The second section, Projects and Practices, demonstrates auto-ethnographic approaches.
Contributors include: Anna Aagaard Jensen, Gijs Assmann, Bruno Baietto, Jurgen Bey, Joel Blanco, Théophile Blandet, Jan Boelen, Hsin Min Chan, Chongjin Chen, Meghan Clarke, Adelaide Di Nunzio, Billy Ernst, Hi Kyung Eun, Teresa Fernández-Pello, Andrea Gaspar, Konstantin Grcic, Metincan Güzel, Jing He, Aurelie Hoegy, Hicham Khalidi, Zan Kobal, Lorraine Legrand, Gabriel A. Maher, Micheline Nahra, Thomas Nathan, Miguel Parrrra, Timo de Rijk, Marie Rime, Sjeng Scheijen, Bianca Schick, Carlos Sfeir Vottero, Weixiao Shen, Matilde Stolfa, Oli Stratford, Marianne Theunissen, Goda Verikaite, Erik Viskil, Barbara Visser and Ben Shai van der Wal.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
336
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789493246041
Date de parution :
01-03-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
168 mm x 239 mm
Poids :
725 g

Les avis