•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Bridge

The Role of Design in Marketing

Bruce MacDonald
Livre broché | Anglais
23,95 €
+ 47 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Bridge is a new look at an old subject, the influence of art & design from the 1st millennium to the 21st century. It is carefully explored in this fascinating book about ""commercial persuasion."" Today's market managers would be wise to become aware of the value & diversity of the creative world just as the creative makers & graphic designers must learn to appreciate the marketing strategies & tactics that lead to the introduction of a new product. This book explores that world in a new & fresh way, one that is informative yet entertaining. Readers will learn how logos began, back in the mists of time & on ancient battlefields & how they are used today by big corporations. When did packages first appear & become brands, fiercely fighting for market dominance? Why is advertising so powerful a tool of persuasion that advertisers like Anheuser Busch are willing to pay $2.7 million for a 30 second commercial on the Superbowl? All these subjects & more are explored in this book by the

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
328
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781600374463
Date de parution :
01-07-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 236 mm
Poids :
594 g

Les avis