•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Business of Media

Corporate Media and the Public Interest

David R Croteau, William Hoynes
Livre broché | Anglais
178,95 €
+ 357 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Second Edition of The Business of Media: Corporate Media and the Public Interest provides students with the critical, yet careful, analysis of the rapidly changing media industry that they need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. Authors David Croteau and William Hoynes examine the possible influence media changes are having on society-paying particular attention to the tension between the media industry′s insatiable quest for profits and a democratic society′s need for a media system that serves the public interest. The Second Edition has been revised and updated to include analysis of the media business in the early years of the 21st century!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
336
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412913157
Date de parution :
18-08-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
154 mm x 229 mm
Poids :
449 g

Les avis