•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Business of Research

RCA and the Videodisc

Margaret B W Graham
132,95 €
+ 265 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The story of the RCA VideoDisc is a rare inside look at a company and the way it conducts the complex process of science-based innovation. The author examines how RCA shaped a sophisticated consumer electronics technology in a research and development effort that spanned fifteen years. We see how the company's history, its structure, its technical capability, and its competition all influenced the choices that were made in moving VideoDisc from laboratory to development group to market, and ultimately to withdrawal from the marketplace. Published in hardcover as RCA and the VideoDisc.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
274
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780521322829
Date de parution :
29-08-86
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
161 mm x 235 mm
Poids :
453 g

Les avis