•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Business of Sports

Off the Field, in the Office, on the News

Mark Conrad
Livre broché | Anglais | Routledge Communication
83,95 €
+ 167 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Business of Sports provides a comprehensive foundation of the economic, organizational, legal and political components of the sports industry. Geared for journalism, communication and business students, but also an excellent resource for those working in sports, this text introduces readers to the ever-increasing complexity of an industry that is in constant flux. Now in its third edition, the volume continues to offer a wealth of statistics and case studies, up to date with the newest developments in sports business and focused on cutting-edge issues and topics, including the many changes in international sports and the role of analytics in decision-making and tax rules that have a major effect on athletes and teams.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
454
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138913202
Date de parution :
27-02-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
639 g

Les avis