•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Changing Face of Management in Thailand

Livre broché | Anglais | Working in Asia
93,45 €
+ 186 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In the decade following the Asian financial crisis of 1997-1998, the management of organizations in Thailand has undergone significant change and development. The Changing Face of Management in Thailand examines in-depth the development of management during this pivotal period in the country's recent history.

The book draws together an impressive assortment of scholars, consultants and practitioners, whose experience and expertise significantly enhance our knowledge and understanding of this complex, multi-faceted Asian economy. The book is divided into 3 main sections:

  • an examination of the political, economic, social and technological changes from 1997-2008
  • specialist chapters that contextualise these developments from the marketing, HR and finance perspectives
  • concluding sections focusing on public sector organizations, women managers, corporate governance, e-communication and the 'Thailand Brand'.

With a wealth of vignettes, anecdotes and illustrative quotations bringing each chapter to life, this volume offers a refreshing, updated and in-depth analysis of this rich, diverse and fascinating nation.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
346
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415443326
Date de parution :
01-05-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
544 g

Les avis