Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Copywriter's Toolkit

The Complete Guide to Strategic Advertising Copy

Margo Berman
Livre broché | Anglais
48,95 €
+ 97 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Written from a real-world perspective by an award-winning copywriter/producer/director, this comprehensive guide is what every writer needs to create powerful, strategic ad copy. Focusing on strategy, technique, and the skills needed to write for different media, The Copywriter's Toolkit book will sharpen your copywriting skills whatever your level.

  • Introduces essential conceptual strategies and key writing techniques for result-driven copy
  • Provides practical advice on writing for specific media including: print, radio, TV, websites, blogs, social media, ambient, digital, direct mail, product packaging, and viral marketing
  • Covers all areas of copy development: on-strategy and on-target messaging; headline and slogan creation; brand personality and tone of voice; broadcast production conceptualization and print / digital typesetting consideration
  • Presents innovative visual examples from exciting multimedia campaigns, comments from copywriters at world-renowned agencies, inspiring radio scripts, TV scripts and storyboards, effective blog posts, imaginative package copy, and more
  • Shares invaluable writing tips and insights from award-winning copywriters currently at global agencies
  • Includes supplementary website an instructor's manual, sample syllabus, PowerPoint presentations, and creative assignments, as well as student study aids, flashcards, podcasts and/or webinars by the author, and links to sample and featured campaigns, agencies, and related videos

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
400
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781405199537
Date de parution :
20-08-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
185 mm x 239 mm
Poids :
725 g

Les avis