Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Instructor Resources: Test bank, PowerPoint slides, and case studies with discussion questions and teaching notes. When you go shopping, do you simply go to the store with the intention of buying as many items as you can? Or do you select items based on the quality and satisfaction they will deliver for the money you spend? For most people, the quality of a product, relative to its cost, is most important. The field of healthcare today is making a similar distinction, placing a heightened emphasis on the delivery of value as opposed to sheer volume. So what exactly does it mean to deliver value in healthcare? For decades, providers in the United States operated according to a model of volume-based care, under the general assumption that more care was better. In recent years, however, important developments in policy and payment and innovations in disease management, complex case management, population health, predictive analytics, and decision support have contributed to a paradigm shift toward value-based care. Organizations are now striving to eliminate waste, deliver higher-quality care at a lower cost, and increase patient satisfaction. The Core Elements of Value in Healthcare provides a comprehensive introduction to value in healthcare as it relates to policy, delivery, finance, economics, strategy, public health, population health, operations, compliance, managed care, accountable care, and preventive medicine. The concepts of this book are reinforced through case examples and detailed discussion questions that encourage readers to apply the key principles as they learn. Drawing from his experience as a physician, a hospital executive, and the founder of a medical group and health plan, Dr. Paveljit S. Bindra examines value from a variety of perspectives. Specific areas of focus include the following: Clinical innovationsAlignment structuresPayment reformQuality improvementInformation technologyThe Core Elements of Value in Healthcare equips readers with the knowledge to address disparate elements in the healthcare value chain, and it demonstrates how effective coordination of these elements can enhance the quality of care, reduce costs, and improve patient satisfaction and outcomes.