•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Corporate Media Toolkit

Advanced Techniques for Producers, Writers and Directors

Ray Dizazzo
Livre relié | Anglais
195,95 €
+ 391 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book offers corporate writers, producers and directors an accessibly-written, hands-on guide to practical techniques important in producing high-quality, nuanced work in a corporate environment. Exploring each phase of media development--project inception, client interactions, scriptwriting, preproduction, casting, auditions, production and postproduction--author Ray DiZazzo teaches readers how to "know what works" in corporate media, as well as an ability to focus on the nuance and subtleties that elevate typical media to a higher quality standard, whether it's crafting an intelligent script, framing and lighting a shot correctly, or knowing what transition to use in the editing suite.

The book also features case studies illustrating real-life scenarios from the author and other corporate professionals, demonstrating these crucial techniques in practice. The Corporate Media Toolkit is a must-read for professionals and newcomers alike to bring their corporate media skills to the next level.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
124
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415787789
Date de parution :
22-06-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
129 mm x 198 mm
Poids :
409 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.