Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Creative City

Vision and Execution

James E Doyle, Biljana Mickov
Livre broché | Anglais
55,95 €
+ 111 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Creative City: Vision and Execution, edited by James E. Doyle and Biljana Mickov, challenges the popular understanding of the Creative City, by bridging the gap between the Creative City as concept and the Creative City as practice and, in so doing, provides a contemporary template for policy makers, city planners, and citizens alike. The book will offer researchers and pragmatists a series of real-life examples of successful cultural and creative practice throughout Europe, reflecting on the analysis and thinking that forms our contemporary understanding of the creative city. It will examine and explain the changes to the concept of the 'creative city', explore its connectivity to the cultural sector as well as other sectors and practices across Europe and will serve to illustrate the perspectives of Cultural Managers, Educators, Professionals and Researchers from the creative sector in Dublin and Europe. This book will present the reader, and the cultural sector at large, with a new reality based on the quality of contemporary creative practice. Doyle and Mickov address cultural trends such as sustainability and social networking and how they value-impact our attitudes towards culture and the creative city By recognizing that we live in a time of rapid change, which affects all systems, financial models, resources, the economy and technology, we also recognize that the creative process is at the heart of our responses to these changes.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
248
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780367880378
Date de parution :
12-12-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 246 mm
Poids :
459 g

Les avis