Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Customer-Focused Library

Re-Inventing the Public Library From the Outside-In

Joseph Matthews
Livre broché | Anglais
60,45 €
+ 120 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A top library consultant offers specific recommendations for helping libraries adapt to their changing role in the community.

What is the future of the public library? How can libraries embrace the forces of change and provide the resources--and the resource-gathering environment--today's patrons want? The Customer-Focused Library: Re-Inventing the Library From the Outside-In answers these questions by proposing a transformative alternative, a reimagined library in which the collections, the services--even the building itself--are designed and built from the customer's perspective.

Written by one of the country's foremost library consultants, The Customer-Focused Library shows how perceived threats to the traditional library model are in fact exciting opportunities for change. The book lays out the steps by which professionals and patrons together can help invent a new generation of libraries, with discussions of hiring guidelines, merchandizing, the library website, even the building plan itself. It is a proactive, consumer-based approach aimed at helping librarians focus on underexamined ideas, underexploited trends, underused assets, and the as-yet unvoiced needs of library consumers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
116
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781591588757
Date de parution :
23-09-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 249 mm
Poids :
181 g

Les avis