•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Discourse of Teaching Practice Feedback

Fiona Farr
Livre relié | Anglais | Routledge Advances in Corpus Linguistics | n° 12
67,95 €
+ 135 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this book, Farr examines the spoken and written language of post-observation teaching-practice feedback on teacher education programs. To do so, she draws upon theories from discourse analysis, conversation analysis, and pragmatics to frame the analysis of feedback meetings and written tutor reports, which are then examined using comparative quantitative and qualitative corpus-based techniques. The overall aim is to determine the defining characteristics of this genre, focusing especially on pragmatic factors, with the ultimate goal of investigating the salient aspects responsible for making feedback both effective and affective. Farr's research draws upon a spoken corpus of feedback interactions and a written corpus of tutor reports from language teacher education and is also strongly informed by data in the form of diary reflections and questionnaire responses from student teachers and questionnaire responses from the relevant tutors.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
242
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 12

Caractéristiques

EAN:
9780415806077
Date de parution :
26-07-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 241 mm
Poids :
498 g

Les avis