•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Economics and Financing of Media Companies

Second Edition

Robert G Picard
Livre broché | Anglais
56,45 €
+ 112 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this updated and expanded edition of the acclaimed Economics and Financing of Media Companies, leading economist and media specialist Robert G. Picard employs business concepts and analyses to explore the operations and activities of media firms and the forces and issues affecting them.

Picard has added new examples and new data, and he covers such emerging areas as the economics of digital media. Using contemporary examples from American and global media companies, the book contains a wealth of information, including useful charts and tables, important for both those who work in and study media industries. It goes beyond simplistic explanations to show how various internal and external forces direct and constrain decisions in media firms and the implications of the forces on the type of media and content offered today.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
286
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780823232574
Date de parution :
24-05-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
385 g

Les avis