Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Evaluation Of Curriculum Development For Teaching Of science

A Case Study of Education System in Pakistan

Zahid Hussain, Aslam Adeeb, Hassan Danial Aslam
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Pakistan needs a strong base of science and technology for exploitation of natural resources, boosting agricultural and industrial production and to solve problems of food, shelter, energy and health. For this economic development Pakistan requires to develop a good number of human resources equipped with related knowledge and an attitude of scientific inquiry through school education. In education process one of the key elements of learning is agreed as curriculum. It is the only tool of restructuring science education to achieve the required objectives. The changing needs of society and vastness of knowledge stressed that curriculum development should be a continuous process, ensuring quicker assimilation of new ideas and concepts. Therefore, the study was designed to evaluate curriculum development process and preparation of teaching strategies of science at secondary school level in Pakistan. The major objectives of study were i) to analyze the current curriculum of science subjects being taught at secondary school level in public schools, ii) to examine the historical development of science curriculum at secondary school level in Pakistan

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
428
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659148507
Date de parution :
13-06-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
625 g

Les avis