•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Experience Business

Why Price-Focused Businesses Fail and What Winners Do Instead

James Sinclair
Livre broché | Anglais
21,95 €
+ 43 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How is it that some companies seem to be able to charge sky-high prices and 'get away with it' while their competitors struggle to get customers at any price and often end up discounting their way out of profitability and business?

The answer lies in The Experience Business.

When you read this book you'll understand:

  • The KEY DIFFERENCES between experience businesses and price-led businesses
  • Why businesses need a set of rules to consistently deliver GREAT CUSTOMER EXPERIENCES
  • How to craft a set of experience rules to drive your own BUSINESS GROWTH AND PROFIT
  • The SECRET WEAPON of every profitable experience business
  • How to shortcut the traditional customer journey from PROSPECT INTO RAVING FAN

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
178
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781781332627
Date de parution :
01-07-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
213 g

Les avis