Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Exposure Field Guide

The Essential Handbook to Getting the Perfect Exposure in Photography; Any Subject, Anywhere

Michael Freeman
Livre relié | Anglais | Field Guide
167,95 €
+ 335 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

No one knows better than world-renowned travel photographer Michael Freeman how important it is to achieve great exposure in each and every image. In this handy field guide that you can tuck in your pocket and take along on your next photo adventure, he shares his secrets for getting a good exposure every single time - tips that are just as relevant for the hobbyist and home shooters as they are for someone with expertise ability. Lighting, technical information, and creative inspiration are discussed side-by-side in this essential guide for understanding exposure - the most fundamental aspect of photography.

Michael Freeman is the author of the global bestseller, The Photographer's Eye. Now published in sixteen languages, The Photographer's Eye continues to speak to photographers everywhere. Reaching 100,000 copies in print in the US alone, and 300,000+ worldwide, it shows how anyone can develop the ability to see and shoot great digital photographs.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138372184
Date de parution :
18-09-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
116 mm x 155 mm
Poids :
453 g

Les avis