•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The First Adman

Thomas Bish and the Birth of Modern Advertising

Gary Hicks
Livre broché | Anglais
24,45 €
+ 48 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The First Adman reveals the untold story of how modern advertising was pioneered 200 years ago by the entrepreneur, self-publicist and dodgy Member of Parliament, Thomas Bish. Royalty and politicians courted this early media star and society figure, who was one of the best-known men in the land and allegedly more famous than the prime minister himself. Drawing on previously inaccessible contemporary sources, Gary Hicks resurrects the Bish brand, as famous in its day as Coca-Cola is today, and explains how it started a publicity revolution. This is an entertaining and rollicking tale of an eccentric marketing genius whose extraordinary legacy survives in modern mass media.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781906469399
Date de parution :
08-11-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
299 g

Les avis