•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Focus Group Guidebook

David L Morgan
Livre broché | Anglais | Focus Group Kit | n° 1
113,45 €
+ 226 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Providing a general introduction to focus group research, Morgan includes the appropriate reasons for using focus groups and what you can expect to accomplish with them. He provides a brief history of focus groups, a discussion of when to use focus groups and why, and several brief case studies illustrating different uses of focus groups. The author covers the timeline and costs associated with focus groups, including a discussion of the ethical issues involved in focus group research. Thoroughly covering all the information to help you start your focus group project, this guidebook is appropriate for anybody beginning a focus group, as well as managers or clients who will be using focus groups.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9780761908180
Date de parution :
24-07-97
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 235 mm
Poids :
231 g

Les avis