Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Future of Management in an AI World

Redefining Purpose and Strategy in the Fourth Industrial Revolution

Livre relié | Anglais | Iese Business Collection
42,45 €
+ 84 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Artificial Intelligence (AI) is redefining the nature and principles of general management. The technological revolution is reshaping industries, disrupting existing business models, making traditional companies obsolete and creating social change. In response, the role of the manager needs to urgently evolve and adjust. Companies need to rethink their purpose, strategy, organisational design and decision-making rules. Crucially they will also need to consider how to nurture and develop the business leaders of the future and develop new ways to interact with society on issues such as privacy and trust.

Containing international insights from leading figures from the world of management and technology, this book addresses the big challenges facing organisations, including:

- Decision-making

- Corporate strategy

- People management and leadership

- Organisational design

Taking a holistic approach, this collection of expert voices provides valuable insight into how firms will discover and commit to what makes them unique in this new big data world, empowering them to create and sustain competitive advantage.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
242
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030206796
Date de parution :
07-10-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
166 mm x 241 mm
Poids :
544 g

Les avis