•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Game Audio Tutorial

A Practical Guide to Creating and Implementing Sound and Music for Interactive Games

Richard Stevens, Dave Raybould
Livre relié | Anglais
265,95 €
+ 531 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Design and implement video game sound from beginning to end with this hands-on course in game audio. Music and sound effects speak to players on a deep level, and this book will show you how to design and implement powerful, interactive sound that measurably improves gameplay. If you are a sound designer or composer and want to do more than just create audio elements and hand them over to someone else for insertion into the game, this book is for you. You'll understand the game development process and implement vital audio experiences-not just create music loops or one-off sound effects. The Game Audio Tutorial isn't just a book-you also get a powerful website (www.thegameaudiotutorial.com), which includes:

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
448
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138427457
Date de parution :
27-07-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
190 mm x 235 mm
Poids :
452 g

Les avis